La créature équipée a la furtivité. (Elle ne peut pas être bloquée par des créatures de force supérieure.) À chaque fois que la créature équipée inflige des blessures de combat à un joueur, vous pouvez piocher une carte. Si vous faites ainsi, défaussez-vous d'une carte. Équipement
Equipped creature has skulk. (It can't be blocked by creatures with greater power.) Whenever equipped creature deals combat damage to a player, you may draw a card. If you do, discard a card. Equip
Oracle
Skeleton Key
Artifact - Equipment
Equipped creature has skulk. (It can't be blocked by creatures with greater power.) Whenever equipped creature deals combat damage to a player, you may draw a card. If you do, discard a card. Equip {2}
Règles
Skulk matters only as blockers are chosen. Modifying either creature’s power after blockers are chosen won’t cause the attacking creature to become unblocked. [2016-04-08]
If you cause a creature to have 0 power or less, use the actual value (which may be negative) to determine whether it can block or be blocked. A creature with skulk and 0 or less power most likely won’t be blocked, but it won’t deal combat damage and won’t trigger any abilities that trigger when combat damage is dealt. [2016-04-08]
Cote
NM/MT :
0,20 €
Premium :
0,40 €
Classeurs
Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.
Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.