Double initiative (Cette créature inflige des blessures de combat d'initiative et des blessures de combat normales.) À chaque fois que le Frappeur de siège attaque, vous pouvez engager n'importe quel nombre de créatures dégagées que vous contrôlez. Le Frappeur de siège gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour pour chaque créature engagée de cette manière.
Double strike (This creature deals both first-strike and regular combat damage.) Whenever Siege Striker attacks, you may tap any number of untapped creatures you control. Siege Striker gets +1/+1 until end of turn for each creature tapped this way.
1/1
Oracle
Siege Striker
Creature — Human Soldier
Double strike Whenever Siege Striker attacks, you may tap any number of untapped creatures you control. Siege Striker gets +1/+1 until end of turn for each creature tapped this way.
1/1
Règles
You choose how many and which creatures to tap while Siege Striker’s ability is resolving. No player may take other actions between the time you make this choice and the time Siege Striker’s power and toughness are raised. [0000-00-00]
If an attacking creature with vigilance is tapped for Siege Striker’s ability, that creature remains an attacking creature. [0000-00-00]
If Siege Striker gains vigilance and attacks or attacks and becomes untapped before its last ability resolves, it can be tapped for its own ability. [0000-00-00]
Once Siege Striker’s ability has resolved, it keeps the power-and-toughness bonus even if some of the tapped creatures leave the battlefield or become untapped. [0000-00-00]
Cote
NM/MT :
non disponible
Premium :
non disponible
Classeurs
Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.
Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.