Impressions

Vampire de Guul Draz - Zendikar

Informations

  • Extension : Zendikar - 93/249 (Commune) Zendikar (Commune)
  • Artiste : Steve Argyle

Impression française

  • Vampire de Guul Draz
  • Créature : vampire et gredin
  • Tant qu'un adversaire a 10 points de vie ou moins, la Vampire de Guul Draz gagne +2/+1 et a l'intimidation. (Elle ne peut pas être bloquée excepté par des créatures-artefacts et/ou des créatures qui partagent une couleur avec elle.)
  • « L'odeur du sang d'une créature est un signal qui ne peut pas être dissimulé. »
  • 1/1

Impression anglaise

  • Guul Draz Vampire
  • Creature — Vampire Rogue
  • As long as an opponent has 10 or less life, Guul Draz Vampire gets +2/+1 and has intimidate. (It can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
  • "A creature's bloodscent is a beacon that cannot be disguised."
  • 1/1

Oracle

  • Guul Draz Vampire
  • Creature - Vampire Rogue
  • As long as an opponent has 10 or less life, Guul Draz Vampire gets +2/+1 and has intimidate. (It can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
  • 1/1

Règles

  • Intimidate looks at the current colors of a creature that has it. Normally, if Guul Draz Vampire has intimidate, it can't be blocked except by artifact creatures and/or black creatures. If it's turned white, then it can't be blocked except by artifact creatures and/or white creatures. [2009-10-01]
  • If an attacking creature has intimidate, what colors it is matters only as the defending player declares blockers. Once it's blocked, changing its colors won't change that. [2009-10-01]

Cote

  • NM/MT : 0,00 € Cote stable
  • Premium : -1,10 € Cote en augmentation

Classeurs

Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.

Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.