Impressions

Marquemage de l'escrimeur - Le Pacte des Guildes

Informations

Impression française

  • Marquemage de l'escrimeur
  • Enchantement : aura
  • Enchanter : créature
    Les créatures que vous contrôlez qui sont enchantées gagnent +1/+1 et ont l'initiative.
  • « Le premier coup est primordial. Souvent, il supprime le besoin d'un second. »
    —Agrus Kos

Impression anglaise

  • Fencer's Magemark
  • Enchantment — Aura
  • Enchant creature
    Creatures you control that are enchanted get +1/+1 and have first strike.
  • "The first blow is the most important. It often negates the need for a second."
    —Agrus Kos

Oracle

  • Fencer's Magemark
  • Enchantment - Aura
  • Enchant creature
    Creatures you control that are enchanted get +1/+1 and have first strike.

Règles

  • Each Magemark gives its bonus to the creature it's attached to, as long as the same player controls both the creature and the Aura. [2006-02-01]

Cote

  • NM/MT : -0,10 € Cote stable
  • Premium : -0,10 € Cote stable

Classeurs

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