Enchanter : une créature que vous contrôlez Quand le Cartouche de zèle arrive sur le champ de bataille, la créature ciblée ne peut pas bloquer ce tour-ci. La créature enchantée gagne +1/+1 et a la célérité.
Le cinquième cartouche est la dernière attestation de gloire, accordée uniquement aux morts valeureux.
Enchant creature you control When Cartouche of Zeal enters the battlefield, target creature can't block this turn. Enchanted creature gets +1/+1 and has haste.
The fifth cartouche is the final affirmation of glory, granted only to the worthy dead.
Oracle
Cartouche of Zeal
Enchantment - Aura Cartouche
Enchant creature you control When Cartouche of Zeal enters the battlefield, target creature can't block this turn. Enchanted creature gets +1/+1 and has haste.
Règles
Cartouche is an enchantment subtype with no special meaning. Other cards may care about which enchantments are Cartouches. [2017-04-18]
If the target creature becomes an illegal target before a Cartouche spell resolves, the spell is countered. It doesn’t enter the battlefield. [2017-04-18]
Each Cartouche is an Aura with “Enchant creature you control.” If another player gains control of either the Cartouche or the enchanted creature (but not both), then the Cartouche will be enchanting an illegal permanent and be put into its owner’s graveyard as a state-based action. [2017-04-18]
Cote
NM/MT :
0,20 €
Premium :
0,40 €
Classeurs
Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.
Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.