Impressions

Breakneck Rider -> Neck Breaker - Shadows over Innistrad Neck Breaker - Shadows over Innistrad

Informations

Impression anglaise

  • Breakneck Rider
  • Creature — Human Scout Werewolf
  • At the beginning of each upkeep, if no spells were cast last turn, transform Breakneck Rider.
  • Only the most skillful riders brave the Breakneck Ride through Kessig.
  • 3/3
  • Neck Breaker
  • Creature — Werewolf
  • Attacking creatures you control get +1/+0 and have trample.
    At the beginning of each upkeep, if a player cast two or more spells last turn, transform Neck Breaker.
  • He can't outrun what he is.
  • 4/3

Impression française

  • Chevaucheur endiablé
  • Créature : humain et éclaireur et loup-garou
  • Au début de chaque entretien, si aucun sort n'a été lancé au tour précédent, transformez le Chevaucheur endiablé.
  • Seuls les meilleurs cavaliers s'aventurent à travers Kessig sur la Chevauchée endiablée.
  • 3/3
  • Briseur de nuques
  • Créature : loup-garou
  • Les créatures attaquantes que vous contrôlez gagnent +1/+0 et ont le piétinement.
    Au début de chaque entretien, si un joueur a lancé au moins deux sorts au tour précédent, transformez le Briseur de nuques.
  • Il ne peut pas échapper à sa nature.
  • 4/3

Oracle

  • Breakneck Rider
  • Creature - Human Scout Werewolf
  • At the beginning of each upkeep, if no spells were cast last turn, transform Breakneck Rider.
  • 3/3
  • Neck Breaker
  • Creature - Werewolf
  • Attacking creatures you control get +1/+0 and have trample.
    At the beginning of each upkeep, if a player cast two or more spells last turn, transform Neck Breaker.
  • 4/3

Règles

  • The abilities that transform a Werewolf back and forth look at the entire previous turn, even if the Werewolf with that ability wasn’t on the battlefield for some or all of that turn. [2016-04-08]
  • For more information on double-faced cards, see the Shadows over Innistrad mechanics article (http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/shadows-over-innistrad-mechanics). [2016-04-08]
  • The abilities that transform a Werewolf back and forth look at the entire previous turn, even if the Werewolf with that ability wasn’t on the battlefield for some or all of that turn. [2016-04-08]
  • To trigger the Werewolf’s back face’s transform ability, a single player must have cast two or more spells during the previous turn. If multiple players each cast just one spell during the previous turn, the ability won’t trigger. [2016-04-08]

Cote

  • NM/MT : non disponible
  • Premium : non disponible

Classeurs

Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.

Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.