Impressions

Emergent Haunting - Outlaws of Thunder Junction

Informations

Impression anglaise

  • Emergent Haunting
  • Enchantment
  • At the beginning of your end step, if you haven't cast a spell from your hand this turn and Emergent Haunting isn't a creature, it becomes a 3/3 Spirit creature with flying in addition to its other types.
    2u: Surveil 1. (Look at the top card of your library. You may put it into your graveyard.)

Impression française

  • Hantise émergente
  • Enchantement
  • Au début de votre étape de fin, si vous n'avez pas lancé de sort depuis votre main ce tour-ci et que la Hantise émergente n'est pas une créature, elle devient une créature 3/3 Esprit avec le vol en plus de ses autres types.
    2u : Surveillez 1. (Regardez la carte du dessus de votre bibliothèque. Vous pouvez la mettre dans votre cimetière.)

Oracle

  • Emergent Haunting
  • Enchantment
  • At the beginning of your end step, if you haven't cast a spell from your hand this turn and Emergent Haunting isn't a creature, it becomes a 3/3 Spirit creature with flying in addition to its other types.
    {2}{U}: Surveil 1.

Règles

  • At the beginning of your end step, Emergent Haunting’s ability will check to see if you’ve cast a spell from your hand this turn or if Emergent Haunting is a creature. If either is true, the ability won’t trigger at all. If the ability does trigger, it will check again as it tries to resolve. If either is true as the ability tries to resolve, the ability won’t do anything. [0000-00-00]
  • Emergent Haunting’s first ability doesn’t have a duration, which means it remains a creature indefinitely. [0000-00-00]

Cote

  • NM/MT : non disponible
  • Premium : non disponible

Classeurs

Cet espace est réservé aux membres enregistrés sur MTG Addict.

Il permet de gérer gratuitement et sans restriction vos collections de cartes. Pour ouvrir rapidement un compte MTG Addict cliquez ici. Si vous avez déjà un compte cliquez ici.